crazysisterz

Alla inlägg under januari 2014

Av Cassandra Mikaela - 30 januari 2014 16:18

Hej allihop<3
Jag är barnvakt åt min gullia lille bror:*
Vad gör ni då??
Själv tittar vi på film.:)
Har det ganska gött faktist ;)
Dricker saft blandat med bubbel vatten :D
O äter kex :3
Gött ;3
Imorn är det FREEDAG<33Love<33
Fast har prov :'(
Men vi ses :* PUSS :***

Av Cassandra Mikaela - 29 januari 2014 21:53

Nu ska jag gå o lägga mig är skit trött efter 2h gympa ;( Men vi ses LOVE U ALL <33//cassi

Av Cassandra Mikaela - 29 januari 2014 09:57

Hej allihop <3 nu är jag i skolan har haft sy slöjd men jag skriver efter skolan ses:)<33 //cassi

Jag o min lillebror Dannte love u bro <33:**

:)

Av Cassandra Mikaela - 28 januari 2014 15:00

Nu sitter jag på gården men my friendos <33Ses kram //cassi

Av Cassandra Mikaela - 28 januari 2014 08:42

Hejsan allihop har nt kunnat upd så mke,har ganska många sporter osv:( men men ,Mikkan kommer komma till Sthlm nån dag o sova hos mig :Dhappy men ses sen kram //cassi<33

[Bild]

Av Cassandra Mikaela - 21 januari 2014 19:02

Tjena !

Vet att jag inte lägger ut varje dag , morgon & kväll , men jag försöker 

så mycket som det bara går iallafall :)

Just nu sjunger jag , WOOW xD

Jag har precis ätit och jag ska snart titta på film med 

mamma och pappa cx

Vad gör ni då ?

Jag kommer inte hinna blogga på Fredag tror jag så detta är typ fredagen för mig:


~FREDAG~

Jag ska först hem till min bästis med hennes pojkvän och hag ska hem till henne med

min pojkvän ;3

Simon är min 

Anton är Sabinas

Och Sabina är Antons 

Och jag ( Mikaela cx) är Simons xD


Men efter det så ska vi till ett skol disco :D

ska bli grymt !

Ska supa mig full med COLA :D
nämen hahah


OBS!

jag vet att detta blev längre än vanligt men ni får stå ut med det xD♥

Vi får se om jag hinner blogga ONS ,TORS dårrå men vi syns , Puss puss ;*


//Kramar från Mikkan ♥;*

Av Cassandra Mikaela - 20 januari 2014 16:26

Nu sitter jag på fritidsgården o kollar tv med min bästii Anna :) <33Imorn är det tisdag då är det HANDBOOOOOOOOLL<33333 Ses love u <3 //cassi

Av Cassandra Mikaela - 19 januari 2014 18:48

Hatar söndagar , för då är det läx dag !

Jag försöker lägga ut så ofta jag kan  .

Men det är mycket hela tiden , jag har aldrig ledigt känns det som

Igår var jag iaf i Kalmar på min lediga dag <3

jag lägger upp en haul imorgon om jag kommer ihåg / hinner ;)


 men nu ska jag fortsätta på mina Cpä läxor >;(


// Kramar från Mikkan<33;*

älskar er alla så jag bjuder på en bild :*

 

Fjortiz jag vet ;*<3

Presentation

Hej !
Vi är två tjejer som är 11 år , Vi heter Cassandra och Mikaela (cassi , mikkan )
Vår fritid är att vara med kompisar och att vara med djur , att köra gymnastik :D det bästa vi vet är att lyssna på musik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards